Právě si prohlížíte náš DE shop. Na základě vaší polohy doporučujeme naše Obchod k návštěvě

Navštivte Prodejna Klikněte zde a zůstaňte u Cosatto Germany

Plaťte později nebo plaťte na splátky

Vyberte si mezi platbou na fakturu nebo splátkovým kalendářem na 6, 12 a 24 měsíců nebo s flexibilními platbami, abyste si rozložili náklady na svou objednávku na několik měsíců. Zadejte údaje o kreditní nebo debetní kartě podle svého výběru a provádějte automatické platby každých 30 dní nebo počkejte na e-mail nebo použijte aplikaci Klarna a zaplaťte do 30 dnů. Při nákupu na 3 splátky bude vaše první splátka inkasována po potvrzení objednávky obchodníkem a další splátky budou naplánovány o 30 nebo 60, 90, 120 atd. dní později.

Jak to funguje?

Jaké jsou požadavky...

  • mít bydliště v Německu
  • být starší 18 let
  • mít platný bankovní účet
  • mít dobrý úvěrový rating
  • mít číslo mobilního telefonu

Často kladené otázky

Co je Klarna?

Klarna je jedním z předních světových poskytovatelů platebních služeb a licencovaná banka, která zásadně mění platební zkušenost pro kupující a obchodníky.

Společnost, která byla založena ve Švédsku v roce 2005, umožňuje spotřebitelům rychle, snadno a bezpečně uhradit neuhrazené platby okamžitě, později nebo na splátky. Klarna spolupracuje s více než 400 000 obchodníky a v současnosti zaměstnává více než 5 000 lidí ve 22 zemích.

Více o Klárně.

Kdo může využít nákup na splátky Klarna?

Chcete-li používat Klarna, musíte:

mít bydliště v Německu, být starší 18 let, mít platný bankovní účet, mít dobrou bonitu, mít číslo mobilního telefonu.

Schválení úvěru není založeno pouze na bonitě, ale na několika interních faktorech, jako jsou: B. historii plateb minulých objednávek

Jak mohu využít nákup Klarna na splátky?

S financováním Klarna můžete nakupovat ještě dnes a rozdělit své náklady na fixní nebo flexibilní splátky až na 24 měsíců.

Pro nákup na splátky Klarna se můžete rozhodnout přímo na pokladně.

Od této chvíle budete pravidelně dostávat svůj měsíční výpis a sami se můžete rozhodnout, kolik chcete platit (alespoň částku uvedenou jako minimální částku na vašem měsíčním výpisu). Dlužnou částku můžete také kdykoli splatit v plné výši. Měsíční vyúčtování je zasíláno vždy v polovině měsíce. Pokud použijete platební metodu nákupu na splátky poprvé, Klarna vám pošle první měsíční výpis v následujícím měsíci.

Zde se dozvíte více o koupi Klarna na splátky.

Jak mohu použít fakturu Klarna?

Princip je jednoduchý: na zaplacení máte obvykle 30 dní od data vystavení faktury. Platíte až při převzetí zboží. Pohodově nakupujete, dokončujete objednávku a v klidu doma kontrolujete produkty.

Více informací o fakturách Klarna.

Co se stane, když nebudu moci zaplatit včas?

Pokud na zaplacení potřebujete více času, můžete nejprve v aplikaci posunout termín platby faktury před vypršením termínu platby.

Pokud jste zmeškali platební lhůtu, obdržíte upomínku k platbě s výzvou k následné úhradě dlužné částky. Poté obdržíte upomínkový dopis a bude účtován poplatek za upomínku.

Další informace o pozdních platbách

Jak mohu zaplatit svůj účet?

Jednoduše se přihlaste do aplikace Klarna a ihned zaplaťte, naplánujte si platbu, zaplaťte v den splatnosti nebo zaplaťte objednávku na splátky.

Jak platit v aplikaci:

Jít do Moje Klarna

Klepněte Platby a přejděte na fakturu, kterou chcete zaplatit

Klepněte Možnosti platby a postupujte podle pokynů

Jak platit bankovním převodem:

Pokud upřednostňujete platbu faktury ručně bankovním převodem, je důležité uvést příslušné číslo faktury jako účel platby, aby mohla být platba správně přiřazena k faktuře.

Úplné platební údaje, jako je číslo faktury a bankovní údaje, jsou uvedeny v e-mailu s fakturou a jsou vždy viditelné v aplikaci.

Kdy musím zaplatit objednávku (fakturu)?

Jednoduše se přihlaste do aplikace a ihned zaplaťte, naplánujte si platbu, zaplaťte v den splatnosti nebo zaplaťte objednávku na splátky.

Jak platit v aplikaci:

Jít do Moje Klarna

Klepněte Platby a přejděte na fakturu, kterou chcete zaplatit

Klepněte Možnosti platby a postupujte podle pokynů

Jak platit bankovním převodem:

Pokud upřednostňujete platbu faktury ručně bankovním převodem, je důležité uvést příslušné číslo faktury jako účel platby, aby mohla být platba správně přiřazena k faktuře.

Úplné platební údaje, jako je číslo faktury a bankovní údaje, jsou uvedeny v e-mailu s fakturou a jsou vždy viditelné v aplikaci.

Co se stane, když objednávku zruším?

Jakmile obchod, tedy my v Cosatto , potvrdí zrušení, Klarna zruší vaši fakturu a vrátí zaplacené částky. Stav své objednávky můžete kdykoli zobrazit v aplikaci Klarna pod Moje Klarna. Potvrzení o zrušení si nezapomeňte uschovat, dokud Klarna nezruší vaši fakturu.

Jak podám stížnost?

Zákaznický servis Klarna můžete kdykoli kontaktovat. Na stránkách Klarna najdete živý chat a telefonní číslo pro co nejrychlejší vyřešení případných stížností.

Zde najdete více informací o řešení konfliktů ve společnosti Klarna,

Co se stane s mým účtem poté, co nahlásím problém?

Jakmile nahlásíte problém, vaše vyúčtování a platby budou pozastaveny. To znamená, že máte více času na nalezení řešení společně s Cosatto .

Zde naleznete více informací o problémech s objednávkami a Klarna,

Objednávku jsem neobdržel. Musím za to platit?

Pokud Vám zboží nebylo doručeno, samozřejmě za něj nemusíte platit.

Pokud se blíží termín platby a vy jste ještě neobdrželi svou objednávku, postupujte následovně:

Sleduj svou zásilku:

Chcete-li zjistit aktuální stav vaší zásilky, použijte sledovací číslo poskytnuté společností Cosatto .

Kontaktujte zákaznický servis Cosatto :

Pokud jste neobdrželi žádné informace o dodávce, kontaktujte prosím přímo prodejce. Pouze prodejce vám může poskytnout informace o vaší dodávce nebo v případě potřeby objednávku znovu odeslat.

Dejte nám vědět, že jste svou objednávku neobdrželi

Zatímco si stále vyjasňujete dodávku s prodejcem, nezapomeňte promeškat lhůtu splatnosti faktury. Přihlaste se přes aplikaci Klarna pod Moje Klarna a otevřete si nákup, na který stále čekáte. Poté vyberte možnost Chcete-li nahlásit problém.

Všechny aktualizace v aplikaci Klarna - Moje Klarna

Jakmile nahlásíte svůj problém, Klarna pozastaví vaši platbu, dokud s obchodníkem nenajdete řešení. Jakmile prodejce změní vaši objednávku, bude vaše faktura odpovídajícím způsobem upravena.

Věnujte pozornost e-mailům a oznámením push

Pokud prodejce vaši fakturu neupraví a vy budete nadále čekat na doručení, obdržíte od společnosti Klarna žádost o další informace.

Více informací o nepřijatých objednávkách.

 

Nemůžete zde najít svůj dotaz? Navštivte Klárnu Oblast pomoci se dozvíte více o používání Klarna. Zde můžete Klárnu https://www.klarna.com/de/kundenservice/ dosáhnout nebo jednoduše Aplikace Klarna stažení.

Používejte prosím tuto službu zodpovědně. Půjčit si více, než si můžete dovolit, může vážně ovlivnit vaši finanční situaci. Ujistěte se, že si můžete dovolit splácet měsíční splátky včas.

Klarna Bank AB (publ) je věřitelem a my působíme pouze jako zprostředkovatel. Úvěrový produkt poskytuje Klarna Bank AB (publ). Půjčky jsou dostupné pouze osobám s bydlištěm v Německu ve věku 18 let a více a platí další podmínky.

Klarna Bank AB (publ) je autorizována a regulována Švédským úřadem pro finanční dohled. Považuje se za schválené Úřadem pro obezřetnostní regulaci. Podléhá regulaci ze strany Financial Conduct Authority a omezené regulaci ze strany Úřadu pro obezřetnou regulaci. Podrobnosti o režimu dočasných povolení, který umožňuje firmám se sídlem v EHP působit v Německu po omezenou dobu, dokud žádají o plné povolení, jsou k dispozici na webu Financial Conduct Authority. Vezměte prosím na vědomí, že platba do 30 dnů není regulována FCA.

Cosatto Limited je autorizován a regulován úřadem pro finanční chování (FCA FRN 915301) a působí spíše jako úvěrový makléř než jako věřitel a nabízí úvěrové produkty nabízené omezeným počtem finančních poskytovatelů, včetně Klarna Bank AB (publ). Vezměte prosím na vědomí, že následující produkty nejsou regulovány FCA: Platba do 30 dnů. Financování je dostupné pouze rezidentům Německa ve věku 18 a více let a platí všeobecné podmínky, https://www.klarna.com/de/agb/.