Právě si prohlížíte náš DE shop. Na základě vaší polohy doporučujeme naše Obchod k návštěvě

Navštivte Prodejna Klikněte zde a zůstaňte u Cosatto Germany
Aktualizace Covid

Jsme tu stále pro vás. Náš zákaznický servis funguje jako obvykle.

Zde najdete všechny informace o tom, co jako společnost děláme s ohledem na nejnovější vývoj Covid.


Současnou situaci bereme velmi vážně a pečlivě dodržujeme vládní bezpečnostní a hygienické předpisy a přijímáme nezbytná opatření k ochraně vás i nás.


Víme, že život pokračuje v uzamčení. Rodičovství není pozastaveno, ani naše doručování, intenzivní sledování a zákaznický servis.


Snažíme se být tam, když nás potřebujete.


Ujišťujeme vás, že jsme na vaší straně a jsme tu vždy, abychom vám pomohli, a můžete nás kontaktovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím našich webových stránek/platforem sociálních médií. Stejně tak prostřednictvím naší kontaktní stránky.


Situaci bedlivě sledujeme a o případných změnách budete vědět jako první.
Držme spolu, podporujme se a starejme se jeden o druhého.

Kdy je možné kontaktovat zákaznický servis telefonicky?

Pondělí až čtvrtek 9:00 až 17:30 a pátek 9:30 až 16:30

Jak dlouho trvá doručení?

Doručení do Německa může trvat 3-4 pracovní dny.

Mohu obdržet kopii uživatelské příručky pro svůj produkt?

Pokud navštívíte naši sekci nápovědy, můžete si stáhnout uživatelskou příručku ze stránky produktu.

Kde najdu referenci své šarže?

Číslo šarže je na bílém štítku, který je obvykle mírně zakrytý. Je to číslo týdne následované číslem roku, například: B. 41/2018.

Jak si zarezervuji opravu?

Pro další informace prosím kontaktujte náš zákaznický servis

Jaký typ záruky se vztahuje na váš produkt?

Máme báječnou 4letou záruku. To je poměrně dlouhá doba. ** Wow XL má dokonce 10letou záruku**

Nabízíte možnost financování?

Ano, máme možnosti financování (k dispozici u pokladny)

Přijetí Vaší objednávky

Vezměte prosím na vědomí, že dokončení procesu platby online neznamená, že z naší strany přijmeme vaši nabídku na nákup produktů nebo služeb. Co nejdříve vás budeme informovat e-mailem, abychom potvrdili, že jsme vaši objednávku přijali a zpracováváme. Vaši objednávku nepřijmeme, dokud od vás neobdržíme platbu a nezašleme produkt(y) nebo nezačneme poskytovat služby, které jste si objednali. Před odesláním produktu (produktů) má Cosatto právo odmítnout jakoukoli objednávku z jakéhokoli důvodu, včetně právních a regulačních důvodů.